Acemianne88 Beybiberen hasta oldugundan emmediginden bu ay öyle bi sıkıntı yaşamışsındır bundan sonra düzelir sen emzirmeye devam etmoralini bozma
Beybiberen Lokumum05 aramızda çok yokmuş aslında 11 gün sanırım.yanlış anlaşılmasın ben sadece bu ay kilo alımı yok diye üzüldüm evet kilosu normal sıkıntı yok.
Lokumum05 Beybiberen 5 nisan dogumluyuz biz😊 bizde 500 gr aldik bu ay sma kullaniyoz suan ama geri doncem eski mamaya galiba