Beybiberen Bebeğim 3.ay 13 günlük ve 15 gün oldu kontrolden geleli hiç kilo almamış.buralar çok sıcak o yüzden mi acaba birde bikaç kere hasta oldu emmesi azaldı.şuan da da iyi emiyor aslında.1.5 saatte bir emziriyorum.acaba kontrole gittiğimizde mamaya geçin derler mi?sütüm var emiyor ama yaramıyor mu kusması da yok kızımın? Bu arada kızım 6 kg boyu da 63 cm
Egecim Beybiberen kilosu normal hatta çok iyi artık kilo almaları yavaşlayacak zaten bu aylardan sonra. Tartılar yanlış tartabiliyor herşey olabilir hemen mamaya yönelmeyin
balcicegin_annesi Beybiberen kilosu çok normal ☺️ Benim doktorum zamanında 3 ve 4 aydan sonra kilo almayı bekleme dedi ve ben en son 7 aylıkken kızımı tarttık 7,900 çıktı boyu uzun genetiğe bağlı bşy ki senin bebeğin 3 -4 aylık 6 kilo bence çok çok iyi hiç takılma sağlıklıysa eğer
SNGkcn Beybiberen benim kızım da sizinki gibi 2 mart doğumlu 3350 gr doğdu ilk 2 ay birer kilo aldı 3 ve 4.ayda 200 300 gr ancak aldı aile hekimliğindeki hemşiremiz 3 ay üst üste almazsa sıkıntı olur gayet iyi demişti arkadaşın dediği gibi genetik olabilir boyu üst sınırda persentil tablosuna göre. Eşim uzun boylu ve zayıf babaya çekmiş demekki☺️
IrmakBilgin Beybiberen sıcaklar ve çok fazla harekette etkileyebilir benim oğlum 11 aylık 8 kilo 🤷🏽♀️😅 biz toplum olarak tombik bebeğe alışmışız o yüzden az geliyor ama sağlıklı olsunlar gerisi hiç önemli değil içinizi ferah tutun 🌸
Farahzeynep Bebeğinizin kilosu normal, kaç kilo doğdu, benim kızım 3 aylık 5200 gr 60 cm, doktor gayet iyi dedi. 2750 doğmuştu
DilekBzkrts Farahzeynep bizim kızlar yakın gelişimde. benim kızımda 2750 doğdu bugün kontrole gittik 3.ayında 5300 gr ve 60 cm
Beybiberen balcicegin_annesi evet bana da normal geliyor ama etrafımda kilolu bebekler görünce eşimde ya mama verelim yada ek gıdaya tattırmaya geçelim deyip duruyor bende istemiyorum tabi ama kaç kilo alması gerek acaba bu ay
balcicegin_annesi Beybiberen yok yok sakın verme benim kızımı da gören zayıftır diyor ama aylarına göre baya Önder gidiyor dişini çıkardı emekledi ayaklanmaya başladı ve bunları daha 9 ayına 20 gün kala yaptı yemeyi çok aşırı sever gerçeği yer kendimiz ona obur bile deriz ama zayıftır 😁 insanlar onun hareketlerini görünce sanırsın 1 yaşındadır aklı diyorlar . Bana da öyle dediler zamanında zayıftır mama ver süt yetmez diye ama hiç alakası yokmuş anlayacağın insanlar ağzımıza sıçıyor valla ben onları asla dinleniyorum sende dinleme saglıkklj olsun sana yeter şişman olup da hasta olan bir çok bebek var üzülüyorum bu tarz kıyaslamayı yapanlarla
Rabiaucler Beybiberen benim bebeğim de kilo almıyordu emmesi iyi değildi sonra baktık enfeksiyon geçiriyormuş idrar yolu enfeksiyonu
Rabiaucler Beybiberen endişeleniyorsan diye dedim için rahatlar bende sütüm mü yaramıyor falan diye düşüncelere girmiştim
Farahzeynep bilgee doğum kilosu önemli 2750 gr doğdu benim kızım 2600e düştü şu An 5200 3 aylık, sizin bebeğiniz kilolu doğmuştur, benim kızım erken doğdu 😅
Beybiberen Rabiaucler evet bizde yakın zamanda yaptırıcaz idrar tahlili çok saolun hiç aklıma gelmemişti biraz da netten araştırma yaptım
Melikeakiner Hastalandıysa normal kilo almaması normal sık sık emzirin. Birde lactamil için sütünüzün kalitesi artar.
Beybiberen Sedaaay evet anladım sadece 15 gündür hiç kilo almamış o yüzden endişeleniyorum bir sıkıntı olur mu diye idrar tahlili vericez bakalım umarım herşey yolundadır
Merve_kozz Beybiberen bence gayet iyi benim oğlum alerjij bir bebek sadece mamayla gitmemize ragmen 5800 gram 4 ay 2 günlüğüz 62 cm iz