Mimoza_cicegi Bu arada ben ıhlamur ve kuşburnu karıştırıp demleyip içiyorum ödem atıcı baya faydası olmuştu bir ay önceden denediğimde ben emziriyorum bebeğim 5 buçuk aylik
Deletedmom5284 Brcklc acıkıyorum ama yemiyorum kahve soda su çay serbest, şekersiz ve sütsüz olucak ama
Noname21 caniminikizleri yani kahvalti da kendimi sıkmıyorum. Genelde tost yumurta falan yerim. Öğlen yemek yeme huyum yoktur ama mandalina falan yerim. Aksam 6 da yemek işini bitiriyorum su ıhlamur falan. 16-8 yapıyorum ben umarım işe yarar uygulamaya göre 5 haftada ideal kiloma ulasacakmisim
Noname21 caniminikizleri bugün 11 buçukta yaptım ama yarın 9 30 gösteriyor 11 gibi yaparım En son ne zaman yemek yediğine göre değişiyor. Mesela bugün 5 buçukta yedim akşam yemeğini 16 saat yarın 9 30 oluyor erken benim için 17 18 saat oruç tutmuş olurum gibi geliyor
Mimoza_cicegi Brcklc Bn 10 da kahvaltı yapıp en son 6 da bırakıyorum ama üç gibi rezeneyle ya meyve hurma veya kepekli gevrek tüketiyorum biraz bünyem alisincaya kadar zorlanmamak adına 😌
Brcklc Kizlar ozaman burası bizim oruç grubumuz olsun😃😃😃😃 adida ajjjlar grubu😃😃😃 hatta dileyen wp grupta kurup motive edebiliriz tabak resimleri.atip menüleri
Cgdmltr93 Brcklc valla öyle çok gruba girdim ama fosss çıktı.. kimse iradeli olmadı. İradeli olmaya söz verecek olan varsa ben varım.
AhlasbeyAnnesi Ya ben bişey fark ettim ne zaman ki diyete girsem kendimi daha aç ve daha fazla kilo alarak buluyorum. Serbest bırakınca daha az yiyorum sanki🤔
Mimoza_cicegi Brcklc Bazıları yapılır diyo bazilri yapılmaz diyo ama bebeğim küçük olduğu için bir iki ay böyle yapmayı denicem canım
Brcklc Cgdmltr93 ben mecbur olucam.oglumun doğum gününde geliyor yazda geliyor bu gobekle girmek istemiyorum yaza😔