caniminikizleri Herkese merhabalar. Bircok arkadaş sormuş nasil verdigimi burada anlatayım toplu cevap olsun. Öncelikle d vitamini takviyesi ile başlıyorsunuz eğer d vitamini eksikliginiz varsa veremezsiniz denendi onaylandı. Sabah kalkar kalkmaz limonlu ılık su içiyorum sonra tarcinli ve Hindistan cevizi yagi ile Türk kahvesi ve yarjm saat sonra kahvaltı zaten kahve iştah kesiyor pek bisey yiyemiyorsunuz. 1 dilim cok tahıllı ekmek yiyorum haşlanmış yumurta zeytin peynir salatalik vs öğle yemek yok zaten 3 gibi yeşil çay ve kuru kayısı 2 tane. Akşam yemeğinden once kakaolu tarçınlı ve yağlı kahve yine. akşam yemeği mümkün olduğunca hafif çorba salata yogurt gibi yada sebze yemeği yogurt yada ne yemek istiyorsanız porsiyon kuculterek ki zaten kahve pek yedirmiyor. Akşam en geç 7 den sonra asla yemek yok bol su şekersiz çay filan ancak. Bu arada paketli ve işlenmiş gıda asla yok kalorileri sebebiyle. Ben sadece çikolata yedim arada kaçamaklar yapıp vücudu şaşırtmak gerekiyor belli duzene alışınca olmuyor çünkü. Bu sekilde 78den 61 e düştüm