Benim bebeğimde de 15 günlükken çıktı maalesef. Her emmeden sonra kusuyordu. Stresten sütüm çok çok azaldı. Artık dayanamıyordum o hallerine sürekli suratı değişiyordu yavrumun. Şimdi 37 günlüğüz. Mama kullanmaya başladık. Thickiner verdi doktorumuz ama hala faydasını göremedik. Aşırı fazla kusuyor yakalık dayanmıyor. Arada öğürme sesleri bile geliyor küçücük bebekten. Acaba ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum 🥺