Gltnnn merhaba benim de oğlum 4 ay 21 günlük. Geceleri gözleri kapalı şekilde çığlık çığlığa bagirmalarla krizi oluyor. Emdikten sonra her zaman olmasa da ağzına geliyor gibi midesi. Arada emerken boğazına kaçıyor öksürüyor. Kusması sürekli olmuyo. Süt alerjisi var ama ben diyet yapmayı kestim herşeyi yiyorum bişey olmuyor sadece ona mama vereceksem alerji mamasi veriyorum. Ama bizi geceleri çok korkutuyo. Neden olduğunu bulamadık. Önce diş sandık sonra demir ilacına başlamıştık o yan etki yaptı sandık 10 gün ara verdik ama hala oluyor geceleri. En son Dr a danıştım Bebelac anti reflü maması verdi. İşe yarar mı bunlar reflüden ötürü mu bilmiyoruz. Kullanan ya da bu sorunları yaşayan oldu mu. Ne zaman geçer bu reflü .