Teemo07 Asyamavininannesi ben suyla yapıyordum. 1 Çay kaşığı suyla, 1 şaseyi karıştırıyordum. Üstüne 2 çay kaşığı su daha koyuyordum. Onu gün içinde aralıklarla veriyordum. Tek seferde değil de her beslenmeden sonraydı sanırım.. Bunu kendi sütünüzle veya mamayla da yapabilirsiniz. Eczacı anlatmıştı bana da. Neredeyse 10 ay oldu,bu şekilde hatırlıyorum.
Fulyaalin Asyamavininannesi biz thickener kullandık bir tek o iyi geldi birde fazla beslememek lazım az az sık sık beslenecek kafası heo vucudundan yukarda tutulacak besleme sonrası hemen yatırma kucağında dik şekilde tut ondan sonra yatır genelde yan yatır canım 7 buçuk ay sürdü bizim reflü ama bunlar iyi gelenler
miroos Asyamavininannesi canim benim bebegim 40 gunluk ve cok kusuyor ayni reflusu var ama doktor ileri derece falan birsey demedi sadece sabahlari 3 defa veriyorum gastrotuss emzirmeden 5 dakika sonra sonra aksamlarida mitilium kullaniyorum uc defa ikisi birlikte aninda kesti ve emzirdikten sonra 15 dakika yatirma dedi doktor sindirsin dedi bunlar bana faydali olur insallah gecer sizinkide
Prensesimm3 miroos Merhaba çok geçmiş olsun motiliumu ne kadar veriyorsunuz 3.aya gircek bir aydır reflüyle uğraşıyoruz ölçek olarak mı kiloya göre mi
huzunkovankusu Asyamavininannesi o zaman kesin bir reflü yatağı edinin ya da baş kısmını yükseltin 😔 ben iki üç kere oğlumun ağlamasına uyandım çok kötüydü 🥺
Asyamavininannesi Aslmra80 bazen emer pozisyonda bile kusuyor, bir defasında memedeyken kustu maalesef, reflü yatağımız var onda yatırıyoruz
Angelll35 Asyamavininannesi Asyamavininannesi merhabalar benim de kızım doğduğundan beri reflüsü vardı 6 aylık olunca geçer dedi doktorumuz gerçekten geçti 6 aya kadar her emzirmeden sonra en az 20 dakika dik tuttuk reflü yatağında yatırdık birde gastrosus baby diye bir ilaç var bitkisel bir ilaç bu ilaçlar yeterli gelmeyince onu da ekledi bizim doktorumuz çok faydası oldu gerçekten istersen bir araştırın doktorunuza da sorun biz onunla hafiflettik reflüyü
Gltnnn Asyamavininannesi benim oğlumda var reflü geceleri beş kez üst değiştirdiğini bilirim Bebelac antireflü mama kullanıyoruz oldukça etkili oluyor kesin hemen geçin antireflü mamaya bir süre gaviscon infant kullandık bizde bir süre sonra kestik ama motillium için farklı yorumlar var yan etkileri yönünden araştırarak vermenizi tavsiye ederim reflü yatağı kullanmıyorsanız almanızı tavsiye ederim ve beslenme sonrası bir süre dik tutmak gerekiyor ileri seviye reflü derken nasıl tespit etti doktor kilo alımını etkiliyor mu mesela reflüsü birde emziriyormusunuz emziriyorsanız mama yerine sütünüzü sağıp yine bebelac markasının thickener diye bir katkısı var kıvam verici ondan kullanabilirsiniz geçmiş olsun
Filizsemez Gltnnn merhaba benim de oğlum 4 ay 21 günlük. Geceleri gözleri kapalı şekilde çığlık çığlığa bagirmalarla krizi oluyor. Emdikten sonra her zaman olmasa da ağzına geliyor gibi midesi. Arada emerken boğazına kaçıyor öksürüyor. Kusması sürekli olmuyo. Süt alerjisi var ama ben diyet yapmayı kestim herşeyi yiyorum bişey olmuyor sadece ona mama vereceksem alerji mamasi veriyorum. Ama bizi geceleri çok korkutuyo. Neden olduğunu bulamadık. Önce diş sandık sonra demir ilacına başlamıştık o yan etki yaptı sandık 10 gün ara verdik ama hala oluyor geceleri. En son Dr a danıştım Bebelac anti reflü maması verdi. İşe yarar mı bunlar reflüden ötürü mu bilmiyoruz. Kullanan ya da bu sorunları yaşayan oldu mu. Ne zaman geçer bu reflü .
Smehtap Asyamavininannesi ayyy kızım 4 aylık ve doğduğundan beri kusuyo. Artık sinir küpü olmuştum kifayet yetiştiremedim düşün. Sinirimden ağladım resmen.. O kusuyo benim içim gidiyo asla sevemiyodum onu kucağıma alıp çünkü çok fazla kusuyodu gece uykusunda bile öğürüyodu.. Götürdüm doktora hicbisey vermedi kendiliğinden geçer dedi.. Tabi ben durmadım burda sağolsun bı bayandan fikir aldım ve hemen reflü mamasina başladım mama sonuçta asla kaybedecek biseyin yok. Hiç vakit kaybetme git hemen reflü mamasina başla sonra dua et ☺️ Ben apmail ar kullanıyorum.. İnanır mısın 2 günde mi fark eder ya. Çok rahat edeceksin..
Gltnnn Asyamavininannesi bunun için ilaçlı film mi çekti gerçekten doktor pes diyorum ya bana danışsaydınız size reflü derdim hiçbir doktora güvenmiyorum artık o doktora götürmemenizi tavsiye ederim bebeğinizi kilo alımında gelişiminde bir sorun var mıydı bebeğinizin genelde doktorlar gelişiminde bir sıkıntı yoksa hiçbirşey önermiyorlar reflü için bu da yanlış bence çünkü çocukta reflü kaynaklı huzursuzluk oluyordu bizde geceleri devamlı uyanıyordu reflü oldukça ağlama atağı bile yaşıyoduk kolaylık diliyorum sizede
Asyamavininannesi Gltnnn biz de de huzursuzluk ağlamalar uyku bölünmeleri var, kilo kaybı şuan yok çok şükür artık napacağımı şaşırdım başka doktora gidiyordum o da çok umarsızdı değiştirdim bu da böyle söyledi bir de bulunduğum şehrin en iyi hastanesine götürdüm
Deletedmom_34 Teemo07 merhaba bebeğinizin reflüyle birlikte aşırı gazı da var mıydı, gaviscon gazıda geçirir mi, bizim de gaz ve kusma var gaviscon verdi, henüz kullanmadım gazı geçirir mi acaba
Teemo07 Deletedmom_34 of hem de ne gaz. Kolikti. Çok çektik.. Gaza birşey yapmadı. Ekstra gaz damlası ve bagırsak florası düzenleyici kullandık.