Annesininkuzusu01 Minik12_3 Kilosunun normal olduğunu bende biliyorum. Sormak istediğim bu ay 1 kilo alması gerekirken 500 gr alması
Mhmd2021 BabyTunca hayır bakmadım ama doktor öyle söyledi bilemedim bende çok yavaş kilo alıyor birazda kuvvetsiz dedi
Tospikk0 Annesininkuzusu01 hemen hemen aynıyız kilo alsin diye yapmadgm kalmadı Aptamil verdim çok gaz yaptı sonra hipp e geçtim doyma hissi vermiyor iki günden sonra kusmaya başladı sma aldim ishal yaptı biz tekrardan Aptamil e geçtik şuan da hiç beslenmek istemiyor zorla gece uyurken besliyorm. Bebelac Gold u herkes soyluyor arkdasmn kızına kullaniyo kız maşallahı var bu maması bittikten sonra bebelac Gold almayı düşünüyorum bende
Meral1907 Annesininkuzusu01 Biz de aynı sorunu yaşamıştık diye doktor bize Evolvia mamayı önermişti. Güzle kilo aldırıyordu.
Aselimmm3434 Annesininkuzusu01 kilosu gayet iyi geldi bana biz 6 ayligiz 6100 gram kilosu 1 ay geriden geliyorsunuz dedi doktor erken doğduğu için ama çok üzülüyorum
Melek43255 Aselimmm3434 benim bebeğim 6 ay 10 günlük 6500 kilo erkende doğmadı ama almiyo fazla kilo ya hangi mamayi kullanmaliyim
KuzeyinAnnesi_3108 Ya kızlar bende aptamilden bebelag Gold mamaya geçtim 6 aylık 8 kilo ama günde üç defa kaka yapıyor ben anlamadım bişey normal mi bu
Mervee3 @Mhmd2021 Siz de herhangi bir problem oldu mu mamayı kullandıktan sonra ?benim bebeğim de 7 buçuk aylık 6300 gram bizim doktorumuz da infantrini mama önerdi henüz başlamadım ama çok kararsızım.Bebeğime Sma kullanıyoruz ve bebeğim çok seviyor..
Seyyid_Ali_2021 Annesininkuzusu01 evolvia kullanıyorum oğlum da maşallah kabızlık sıkıntısı yapmadı kilosu da güzel deneyin derim 👍🏻👍🏻
Seymaoyku 3 aylık kontrolünde gittiğimizde bizim de kilomuz 5200 dü. 2600 doğdu. Sma optıpro kullanıyoruz ama bende değiştirmeyi düşünüyorum. Aptamili önermişti doktorumuz.