Bugün 4 ay aşısı için gittik, Oğlum 1 ayda 500 gr civarı almış ebe kilosu 4 aya göre normal ama kilo alımı az olmuş dedi. Boyu 63 cm kilosu 6500gr. 3025gr doğmuştu. Emziremiyorum sütüm bir günde 30cc çıkıyor bebeğim emmiyor sağsamda çoğalmıyor. Doğduğundan beri hipp kullanıyoruz Sma bir kez denedik felaket kabızlık yaptı. Kilo aldıran kabız yapmayan mama öneriniz var mı?