Mickeylina Canmmel-26 Bunda şöyle bir şey diyebilirim hamileyken hiç hamile değilmiş gibiydim doğumun bu kadar zor olabileceğini tahmin ediyordum ama bebiş büyütmenin bu denli zor olduğunu bilmiyordum. ☺️
Kizannesi92 Mickeylina Kendi çektiğim sezeryan acısı na konuşuyorum berbat berbat berbat ama anne olmak çok güzel
Prensesminik42 Mickeylina stres. Korku. Hüzün riskili gebelik vardı acil sezaryen oldumm. Kızım hiç görmeden kuveze almışlardı 😞😞😢
Caglarass Mickeylina Heyecan, korku, mutluluk. Doğumdan değil de bebek sıkıntıda dedikleri için çok korktum 🥺