Mickeylina Kız 41. Haftada hastaneye yattım ilk dogumum zaten sabırsızım fenalık gelmişti hadi dogsun diye 😄
Hastaneye yattım devlete. 22 saat suni sancı verildi. 19 saat asla bir sey yok ne sancı ne agrı ne acılma ne bişey ben iyice bunaldım bu ne dedim ben bişey hissetmiyorum dogurana gitti 😄
19.saat suyum geldi azcık megerse 4 cm olmuşum o ara sonra sancılar başladı ben dedim ahaaa bir 19 saat de tam acılma bekleriz artık derken 3 saatte 10 cm oldu bebeğin kafası cıkmıştı artık hemşireler zor yetişti 😆 2. Ikınmada suyuyla beraber kaydı geldi 😆😄😄😄 ohhh dedim şükür dogurdum 💪😆