Mickeylina Güzel Anneler doğumunuzu 3 kelime ile ifade etseniz hangi kelimeleri kullanırsınız merak ettim ? Ben başlayayım Zor, Güzel, Mucizevi ya siz ?
Tosbik1406 Mickeylina kolaydı kız sezeryan oldum çok kolay geçti öncesi sonrası ama en zoru ortaya çıkan bebe kolik çıktı ahahah 🤪
Minik1portakal Tosbik1406 ya nasıl güldüm 😂😂 hislerime tercüman olmuşsunuz. 3 gün Doğumhanede yattım dışarıdakiler benden haber alamayıp içerde çok acılar çektiğimi düşünürken ben horul horul uyuyodum sonra hop sezaryen. İlk bir ay rahattı ama sonrası 4,5 Ay maşallah Koliğin koliğinin koliği bi dönem 😬😬😬🤪 çok şükür hepsi geçti şimdi asla yerinde durmayan zıpır bi oğlan oldu 😂
Mickeylina Tosbik1406 Benim normal doğum olduğu için zordu ama sonu güzeldi. Bizimde kolikti ama şükür bitti sadece bazen gece uykularımız kötü.
cikolatahurma Mickeylina stresss korku ve korku Hamileliğim hep riskliydi doğumum riskliydi erkene alındı amaa çok şükür kavuştuk yavrumuzaa.
susunbebekuyuyo Mickeylina ilk doğumum harika harika harika doğumum berbat berbat berbat çünkü bebeğim yoğun bakıma alınmıştı üzüntümü kelimelere dökemem
Nediyebilirimki Mickeylina Doğumum zor ve hayal kırıklığıydı bir tek oğlumu görünce mutlu oldum yüzüm güldü 😥
Honki_Ponki Mickeylina önce sitres😨 sonra hüzün 🥺ardından heyecan🤗 ve mutluluk 😍🥰🥳benim kisi biraz fazla oldu sanırım 3 kelimeyi geçtim 😁😅
Mickeylina Honki_Ponki O anlar aslında kelimelerle ifade edilemez o yüzden istediğiniz kadar yazabilirsiniz. ☺️