Tamamannecim bebeğim 5 buçuk aylık 4. aya girdiğimizden beri uykular haram oldu gençliğim talan oldu resmen. Çok güzel uyurdu benim oğlum da akşam 7 buçuk-8 gibi bir uyurdu 3-4 saatte bi emip geri uyurdu altını değiştirirken uyanmazdı yatağına koyardım kendi kendine uyur kalırdı. Şimdi imkanı yok yatağa koyunca bırak uyumayı sürekli dönüyo hareket ediyo bağırıyo diş kaşıyo. Diş dönemi atak dönemi diye sabrediyorum kime sorsam geçicek gaz döneminde de geçmicek diyodun geçti bak diyolar. Demem o ki böyle zamanlar mutlaka olacak biri bitecek öbürü başlayacak sabırlı olmamız ve yavrumuza şefkat göstermemiz gerek çünkü tek dünyası biziz. Elimizde değil insanız bizde yoruluyoruz, uykusuzluk bünyemizi bozuyo sinir sistemi kalmıyo bu durumda direk devreye babasını sokun o yoksa ailenizden, eş dosttan yardım isteyin. Çekinmeyin yapacak bir şey yok sizinde sağlığınız için dinlenmeye ihtiyacınız var. Hem ne demişler mutlu anne=mutlu bebek. Kendinizi mutlu etmenin yolunu bulun sevgiler🌸