Tamamannecim onu bilmiyorum ama her bebeğin gelişimi farklıdır, birebir uymadığını biliyorum o hesapların.atqk denen şey aslında büyümek,beynin yeni bir şey öğrenmesi yeni bir yetenek karşısında gösterdiği tepkiler. Belki bebeğiniz daha erken geliştirecek bu yeteneği veya daha geç. Bir de 4 . Ay atağı baş bas bağırıyor geldim diye. Uykuya direnmeler, emmemeler, huysuz mizmizliklqr , çok uyanmalar falan