Tamamannecim ah 🤦🏻♀️ 4.ay atağııı mahvoluyor insan yarım saatte bir uyandığı günleri bilirim sabaha kadar ağlardım napıcam hep böyle mi olacak hayatım bitti diye diye zindan ederdim kendime hayatı e onlar yeniyse bizde annelik dünyasında yeniyiz, baş edemediğimiz oluyor kendimizi yetersiz hissettiğimiz oluyor bir bardak sıcak çay, bir sigara içebilmek lüks haline geliyor ama inanın geçiyor🥰🌸 bir anda bambaşka oluyorlar sanki size sende yoruldun annecim biraz dinlen dercesine☺️ Hepsinin geçici bir süreç olduğunu unutmayın, evet zor ama bir gün deliksiz uyuduğunuzds oh be diyeceksiniz🥲🌈💕