Dorukata1 benim kızımda öyleydi. Böyle durumlarda zorlamayın gitmesi için. Nerede güvende hissediyorsa orada kalsın ☺️ 2,5 yaşında hala daha yakın olmaz kimseye yaşıtları hariç. Büyüklerede ilgilerine göre tepki verir 😁 oğlumda hiç yabancılama durumu olmadı sevindim bu duruma ne yalan söyleyeyim. Çünkü kızım bi yere gittiğimde yakamdan ayrılmazdı 🤷♀️ Her bebek karakteri farklı oluyor işte