Benim oğlum 10 ay 20 günlük. İki aileye de biraz uzağız 2 haftada bir görüşüyoruz. Ama devamlı evde beni ve babasını gördüğü için ailemin yanına geldiğimde kalabalıkta diyeyim çok rahatsız oluyor. İyice bana yapışıyor kimseye gitmiyor. Ve geceleri ağlayarak uyanıyor. Önceleri bi yeri ağrıyor diş çıkarıyor diye düşünüyordum. Artık evini yatağını arıyor buna kanaat getirdim. Yatıya gelince evden çarşafda getiriyorum belki evin kokusu sinmiştirde rahat uyur diye. :) ama yok yine aynı. Bu biraz da bebeklerin karakteri ile de alakalı bir durum bence :)