Dorukata1 Oğlum hala insanları çok yabancılıyo agliyo kızlar dün babasinie gittik hep ağladı hiç gülmedi onlara bu normal.mi bide ara ara sağ elini yumruk yapmaya başladı ama tamamen değil baş parmağı dışarıda bilgisi olan var mi
Nejlavrl Dorukata1 bizimkide yabanciliyor babasini değil beni babasini bilio ama anneannesini teyzesini surekli görmüyor 2 3 haftaya bir görüyor ilk gördüğünde basiyor ağlamayı 1 saat sonra kadar alışıyor ama ilk gördüğünde ağlıyor
sedalilya Dorukata1 8.aydan itibaren özellikle 12.aya kadar yabancı korkusu olmasını bekleriz bebeklerde endişelenmeyin. Bu gelişiminde beklenen bir davranış
Umay3840 Dorukata1 valkaha benm bebegm doğduğundan beri oyle su an 8 aylk yavas yavas alsıyp artık cok sukur her gttgm yer de beni perisan ederdi sureklı agladı biri sevse biri kucağına alsa oyle bir cıglk atardı ki smdı cok sukur alsyo
Dondurmalikahve Dorukata1 Yabancılama gelişimin parçasıdır normal bir şey yani 1 yaş civarı kaybolur.
Dorukata1 Nejlavrl benimkide oyle agliyo Alissa bile sadece babasıyla bana gülüyo acaba bu sıkıntı mı 😔
Nejlavrl Dorukata1 kötü düşünmeyin bence karsisindaki kisi güldürmek icin cabaliyor mu mesela dayisini cok gormedigi icin oglum iki uç aydır görmüyordu tüm gün oğlum rahatsizdi gergindi asla gülmedi baya yabanciladi normalde bir iki saate alışırdı uzun suredir gormedigi kisileremi yoksa her zaman gördüğü insanlaradami ayni davraniyor