Minti benim de 2 aylık bebeğim var aynı şekilde çok gazlı kolik hep kucakta durmak istiyor. Öyle koy yere dursun diyenlere şaşıyorum cidden benimki durmuyo valla duran çocuk gaz sıkıntısı yaşamayan sakin bir bebek olmalı. Bu şekilde mümkün değil. Tek başına her şeye yetişemezsin mümkünse çağır birilerini inat etme, azcık senin de dinlenmeye ihtiyacın var sen dinlenmezsen stresin bebeğe geçer aynı zamanda sütün azalır aman dikkat et. Benim annem sağolsun yanımda destek çıkıyor da anca bakabiliyorum. Allah kolaylık versin hepimize inşallah geçicek bu günler.