giz ne güzel sizin eğlenceli olmalı🍭🍬 sorvivor yaşıyoruz biz resmen evde yanı kaynak var fakat pişiren yok aynı acun yiyor yarışmacılar bakıyor ya Tv de yiyenleri öyle izliyorum ben de😂😂 bir gün unutmam makarna ısıtacaktım uyuyordu her şey çok güzeldi ketçap mayonez sıkacaktım tv izleyecektim tam yiyecek aaaa bir ses AA bi de ne görim 2 aylık bebek yani iş bir yana dursun yemek bile yiyemediğim oluyor 😂 o yüzden post sahibi arkadaşı çok iyi anlıyorum