_Gamze_ büyük al bari de genelde nasılsa giyicek😄 20no ben hiç kullanamadım haberin olsun ilk adım ayakkabıları çok küçük geldi bize ben yürüme öncesi 19 mu ne kullandım biyere giderken bidaha 11bucul aylık aldım 23 no 22 de birinden almıştım oldu ama dediğim gibi 22 23 den aşağı alma tavsiyem