_Gamze_ 3 hazıranda doğdu kızım benim 10 bucukken adımlar 11 aylıktı yuruduğunde evde dışarda yurucek kar 13 ayda anca toparladı vicco aldım bide igor sandalet almıştım kızım sandaletleri seçti 20 numara tan oludu fakat agustos sonu 21 e geçti . Ekime kadar bi sandalet daha almış oldum ekşm sonundada 22 oldu fakat suan 22 dahala giyiyor 21 aylık . Yani çok değişiyor kuçüldükçe alıyorum . Birde adıdas nike cm yazar onlar giç içini yansıtmıyor malesef kızım ayagı 14 cm 22 yazan ayakkabı 12 .sakın kanma dene mağzada netten alcaksanda modelini bilmen onemli .