Woody ah ben de Boyner’den spor ayakkabılara bakıyorum. Yani almayı düşündüklerim bot sandalet gibi mevsim ayakkabıları değil zaten. Seneye kış ayaklar kaç numara olacak bunu tabi ki bilemem.. ama dediğiniz gibi sporlar 4 mevsim giyiliyor 😁 ben de beğendiklerimden indirimden 22-23 numara felan birer spor ayakkabı alıp koysam diyorum. Tabi elimde patlasın hiç istemem 🤓