_Gamze_ 23den sonra falan alabilirsiniz tabi
Kızım 2 yasinda simdi. 1,5 yas civarı bir boyner indiriminde sirayla 23 24 numara ayakkabı aldim. Sporlar yaz kış iyi kötü giyildigi icin 2 yas sonrası heba olmaz. Ancak bot, ilkadim ayakkabisi, sandalaet gibi seyleri zamaninda alıyorum. Çünkü geçen sene akillilik yapip aldığımı düşündüğüm her sey elimde kaldi🙄😀
Ayak buyume olayi da değişiyor sanirim. Bir de aynı markada bile model model çok değişiyor. Igorun sandaletlerinde sadece 1 modeli olmuştu kizima mesela
Diger modleler dar gelmisti. Oysa ki hepsi aynı gibi duruyor.
21den kisa surede 23 numaraya gecti mesela
Çünkü 22 no aldığım ayakkabinin kalıbı küçükmüş