Deletedmom_64 Rumeysa28 zaten her dairenin peteği oluyor saat bir tane oluyor ama kapiyada başka bir saat takılıyor kaç watt yakıldığını anlamak için
tosbilitostos Rumeysa28 45 derece 445 geldi elektrik de 192 gecen ay 740 doğal gaz 310 elektrik gelmiş öle bi tutumlu olmuşum ki bu ay😂😂😂
Irmakprensesinannesi Rumeysa28 55 derece yaniyor bu 383 TL geldi dogalgaz elektrik 190 TL geldi çok sıkıntılı ya hakkediyor bir yandan masraflar bir yandan ew Allah herkesin yardımcısı olsun
Deletedmom626372 Yusaydef ay su bizim de 5 aydır 200 altına düşmüyor 🙄🙄 fenalık geçircem su bu 50 TL gelir 100 hadi gelirde 200 nedir diye diye olayın su arıtma cihazından kaynaklı olduğunu çözdük bu ay düşmesini bekliyorum artık. Diğer faturalar zaten olay
Busrammesut Rumeysa28 40-50 arası yaktım 308 gelmiş elektrik 178. geçen aya göre 60 lira düşmüş doğalgaz 😂
TheLatte Rumeysa28 276 lira gelmis bu ay . Esim son zamanlar düşürmüştü dereceyi ondan kaynaklı heralde .
Elfvli Rumeysa28 629 tl gelmiş. Bu rakama sevineceğim hiç aklıma gelmezdi. 1000 tl üzeri gelir diye düşünüyordum çünkü 😳