prensesannesi_34 Rumeysa28 merkezi sistem olduğu için maalesef yaksskta yakmasakta belirli bi miktar ödememiz lazım o yüzden çok fazla geliyor
Tatlisim29 Rumeysa28 hay maşallah bana da nasip olsun öyle faturalar elektrik 407 dogalgaz 470 geldi sanki elektrikle ısınıyorum😔
Tatlisim29 Rumeysa28 yok kız ne fırın açtım ne ütü beyaz esyalar var sadece tv çamaşır bulaşık buzdolabı korkumdan fırın açmıyorum valla eltime 570 geldi elektirik uçuk faturalar geliyor
2bebislianni Rumeysa28 kaç petek yanıyor az gelmiş 55 de yakmanıza rağmen biz 40-45 de yakıyoruz 5 oda 480 geldi
dnzcyc 18 gün evde yoktum 700 geldi. Ve düşükte yakıyoruz. Elektrik de 500. Komşuma 1500 karşıya 1800 yandakine de 1300 gelmiş. 😅 Annemlerdeydim onlar 45-50 arası hep yaktığı halde 600 geldi. İstanbul’da doğalgaz da pahalı galiba.
Tatlisim29 Prenses21 aboooo abooo kız nasıl beceriyosunuz mumda mı oturuyosunuz dogru söyle tek odada mı yakıyosunuz doğalgazı 😄😄
Ayazim_36_14 Rumeysa28 bizimde 55 de yanıyor yine bin tlyi gecti bu ay dün geldi fatura artık yaz gelsin yaa😭😭😭