Deletedmom0099 Rumeysa28 geçen ay 1070 gelmisti bu ay 740 gelmis sükür ediyorum şu rakamlara resmen 40ta yaktım hep ama evim büyük
Betul6161 Rumeysa28 nekadar uygun seninki 45 de yaktik doğalgazı 1milyar geldi elektrikte 600 gelmis evde artık süpürge bulaşık makinesi calistirmiyorum valla kaç gündür ütü ketil desen bu kış hiç açmadım ama yinede çok geldi bize😣😤
Adar_-mommy Rumeysa28 ben evle birliğim ve 5 tene kaynim var maşallah onlar sayesinde dogalgaz 993 tl 😱elektrik de 550 geldi 😬
caniminikizleri Rumeysa28 merkezi sistem benimki canım geçen ay 399 gelmişti bu ay beklemedeyiz bakalm ne kadar gelecek ☺️
marscicegi Rumeysa28 55 derecede bence iyi faturanız, benim 281 gelmiş, 40 45 arası yakarım bende elektrikte 78 Di heralde bu ayinki daha gelmedi