ebz09 Kbrmrc neredeyse yüzde 90 dogru😂 ilgide oyle deli gibi çok beklemem ilgi gostermiyorsa keyfi bilir
minniegibi-amadegil Kbrmrc kızım Koç Burcu oldu. Üzülüyorum. En anlaşamadığım burçtur. Çünkü ben oğlağım
Kbrmrc minniegibi-amadegil annem oğlak ben koçum üzülme bizde yeri geliyo didişiyoruz çok ama inan dünyaları verseler ondan onun bu huylarından vazgeçmem Rabbim başımdan eksik etmesin anacıyım hem ben senin kızında öle olcak merak etme😁
Kbrmrc Yaduuu yok ben bastırmasına taviz vermem yapım gereği terazi erkeğide bu koç kadının her zman kendinden 1 adım olmasını hazmedemiyo sorun burdan çıkıyo zaten ben öle düşünüyorum
Yaduuu Kbrmrc benim eşim aşırı kaygılı. Kaygısı beni inanılmaz yoruyor. Gezmeyi çok seviyor. önceden borcumuz olduğu için ben hep tartisirdim öncelik borçtur artık bıraktım ben de keyfini çıkartıyorum. Ve aşırı masaj ve ilgi manyağı ya. Masaj yap derse yapmazsam kusuyor ve burnumdan getiriyor. Tahammülüm kalmadı iki ovup bırakıyorum 😂 işte böyle böyle yozlastirdi beni. Bir de her işi bırakıyor mesela duvara çivi cakilacak aradan 2 ay geçer en son ben yaparım. Beraber geçen 13 yıl huniyi taktım 😂
minniegibi-amadegil Kbrmrc inşallah öyle olur.. :) Burçların önemi çok büyük. Benim eltim de Koç burcu. Kavga ederiz ve 1 buçuk yıldır da konuşmuyoruz asla anlaşamayız. Kayınvalidem de Oğlak Burcu. Onlar da bir yıldır küs konuşmuyorlar. Sanırım o Koç burcunun daha değişik bir versiyonu :)) Benim korkum da kızımın ona benzeyecek olması.. 🤦🏼♀️
minniegibi-amadegil ebz09 Bilgim yok açıkçası. Gününü biliyorum ama saatini bilmiyorum. Annem öğlene doğru der, ama saat 10 mu, 11 mi, 12 mi bilmiyorum
Kbrmrc Yaduuu ya benim eşimde öle aşırı masaj manyağı sürekli beni yereken bile der ya bu adam yorgunmu şurasına bi masaj yapım falan demez der masaj falan yapmayıncada merhametsiz vicdansız oluorum bana saydırıyo bi görsen önceden takardım artık takmıyorum flörtle beraber 10 yılımı harcamışım kendisine😁