luciferrr yani genelleme yapmamak gerek🙂 İstanbullu birisi kötüyse tüm sehiri yakmamali dimi🙂 benim fikrim naçizane herkes özgür tabii nefret ciddi bir duygu o yüzden şaşırdım tanımadığı her koç burcundan nefret ilginç geldi sadece 🙂 insan tanıdığı kişiyi sevmez veya nefret eder ya🥰