Seeyyyda Kbrmrc ay bu postu sevdim🤗 ben de 26 Mart doğumlu bir koç burcuyum. Saydığınız özellikler bende de var genel olarak. Aslında normalde sakin olduğumu söylerler ama bir sabır noktam var onu geçince acayip asabi oluyorum😂 eşim de ikizler burcu ve maşallah çok iyi anlaşırız 🥳🤗
Kbrmrc Seeyyyda evet canım onuda duymuştum koç kadını ve ikizler erkeği en uyumlu burçmuş ama bence ikizler çok dengesiz ayy 😁
Yaduuu Kbrmrc 1 Nisan doğumluyum. Önceden daha çok inatçılık vardı yaştan gakiba artık o kadar inatçılik kalmadı. Hayatta kimseye muhtaç olmak istemem. Bir iş yapılacaksa hemen olsun bitsin isterim. Sinirli bir o kadar duygusal ve sakinim. Birinden soğudum mu tam soğurum. Eşim terazi ve çoğu konuda anlaşamıyoruz. Biraz da yetişme tarzı. Çocuklarımın eğitimi çok çok önemli benim için. Uzun süre 2. Çocuğu yapamadım bu yüzden. Hayatta ki tek isteğim kendi ayakları üstünde kimseye muhtaç olmadan kaldıklarını görmek tabi ben hep destek ☺️
Seeyyyda yinehamile35 bence siz gerçek bir koç burcu ile tanışmamış olabilirsiniz. Dünyanın en tatlı insanları koçlardır🤣
yokdahaneler 19 Nisan 🥰 boğa kadını oluyormuşum bir gün daha beklesem ama bende burcumun özelliklerini tasidigima inanırım. Özellikle inat huyum,Allah kimseyi inadimla sınamasın 🤭
Kbrmrc yokdahaneler amim amin gerçekten bizde ki bu inat çok fena benim burcum koç yükselenim boğa inadın da inadıyım düşün 🤭
birkupalatte Kbrmrc Eşim koç yeşil iri gözlü. Ben kendimi inat bilirdim. Karadeniz damarımdan dolayı. Ama eşimdeki inat aman Allahım…
Kbrmrc birkupalatte eşiniz benim erkek versiyonum resmen gözler ve huylar ne diyelim Allah yardımcınız olsun🤭
Kbrmrc Deletedmom_58 dikkatimi çekti demekki koç kadınızyla başak burcu erkeğide anlaşabiliyor 😁 annem oğlak kadını çoğu zaman tartışırız ama iyi geçiniriz genelde oğlak erkeği hakkında bilgim yok maalesef ☺️
Kbrmrc memonunannesi iki lider burç biraz zor cicim aslan koç ilişkisi yürümezmiş bana göre tabi bilemicem ama hayırlısı kpva burcuymuş senin içinde☺️
Seeyyyda Kbrmrc ya herkes aynı şeyi söylüyor. Eşim ikizler burcu diyorum ayy Allah kolaylık versin dercesine bakıyorlar 😂😂 yükseleni farklıdır diyorlar halbuki yukseleni de ikizler🤷🏻♀️ dibine kadar ikizler yani 🙈 ama dengesiz değildir. Çok düşünceli sakin biridir ve eğlencelidir de.
Kbrmrc Seeyyyda ne mutlu sana öyle bi eşin var bence bu burçların yanında aile eğitimi de karakteri çok etkiliyo diye düşünüyorum
Kadernur Kbrmrc bende koc burcuyum ve butun ozellikleri sinirlilik daha fazla tasiyorum esim de yengec anlasiyoruz ya bide 4 ay once terazi oglum geldi 😃
Kbrmrc Kadernur ay sizin kaosu düşünemiyorum ozman 🤪şaka şaka eşinizle anlaşıyosanız oğlunuzla biraz sıkıntı olabilir terazi erkeği çok alıngan çok takık bide sürekli ilgi bekleyen bi erkek
Seeyyyda Kbrmrc evet doğru ailenin yetiştirme tarzı çok önemli. Bu arada kızım da 6 aylık bir aslan 😂 iki lider burç bakalım anlasabilecek miyiz hanımefendi ile🥳