13 Nisan doğumluyum..
Bende kolay sinirlenen, gururlu, merhametli, duygusal biriyim. Bir seyi cok beğendiysem o mutlaka benim olacak. 😀 Çok usengecimdir.
Yükselenim Başak olduğu için, temizlige başladığımda cok titiz ve ayrıntı temizlik yaparım. Temizligime kimse karışsın istemem, çünkü istediğim gibi olmazsa içime sinmez. Kolay kolay biseyi beğenmem. Cok zor begenirim. Cok kararsızımdır. Genellikle iyi anlasirim insanlarla. Kanım bi insana ısınmadiysa aslaaa samimi olamam. Yapmacık insanlardan nefret ederim. Dostluğum cok iyidir. Cok iyi sırdaşımdir ,biri bana sırrını verdiyse ömür boyu benledir. Bi insanin yalanını yakalarsam direk o insani hayatımdan çıkarırım. Affim pek yoktur. Bu yüzden kinciyim galiba. Biri ile aram açıldıysa ilk karşı tarafın adım atmasını beklerim. 😀