Durunun_annesii1 Yani kendin sık tabi ama doktora da sürekli fotoğraf vs at. Sonuçta ağrın var, korkabilirsin yani, belki senin tam olarak yapabileceğin gibi değildir. Kendim tecrübe ettim bu yüzden sana yazıyorum. Batikonu iyice sür üzerini kapat, mikrop kaptırma çok önemli