Kızlar doğum yapalı 13 gün oldu hastanede uzun süre kaldım maalesef çok yakınım olmadığı için genel temizliği ben yaptım dün dikişlerim şişmişti bugün kan geldi hastaneye gittim iltihaplanmış her yeri 😒😒doktor antibiyotik verdi hergün sık orayı iltihap aksın dedi. 5 gün sonra iyileşmezse yatış vericeklermiş çok korkuyorum iyileşmezse tekrardan ameliyat mı etcekler 😢😢😢😣