Mommysharkdoodoodoodoo Durunun_annesii1 canım geçmiş olsun benim de başıma geldi hemen bir sprey ve krem verdi doktor. Yıkadıktan sonra fönle kurut ve korse tak etin kapatmasın göbek varsa. Ve orası iyi hava alsın asla terlemesin.
Durunun_annesii1 Mommysharkdoodoodoodoo tamam canım bana antibiyotik verdi gazlı bez ve tentirdiyotla sık hergün dedi 5 günde süre verdi yoksa yatışım yapılacakmış çok tırsıyorum 😂😁😁 doğumdan sonra hastane fobisi oluştu zaten
Durunun_annesii1 Mommysharkdoodoodoodoo birde iki yere bastırarak mı sıkıyoruz bir bilginiz varmı o iltihap nasıl akar yani dün heyecandan sormayı unuttum 😂
Mommysharkdoodoodoodoo Durunun_annesii1 iltihap akması için sıkmadım ben hiç sadece kremi sürdüm spreyi sıktım ve dediklerime dikkat ettim. Doktorunuz sık mı dedi
Kalpsizim33 Durunun_annesii1 amin canım benim 6 sene önce olmuştu geçti yani ama benim dikişleri 21 gün sonra aldırmam gerekti ihmal ettim bide duş aldığımda tam saramadım o yüzden oldu ama şükür geçti