ssari1903 Eskici777 hiç kafanıza takmayın böyle şeyleri doktorlar o kadar alışkın ki önemli olan bebeğin sağlıklı gelmesi 🙏🏻
Eskici777 ssari1903 Kesinlikle, o en başlıca duam zaten. Gerisi teferruat zaten fakat merak ediyor insan
Acemiannee25 Eskici777 ben de bunlardsn korkuyordum😂 hiç korkulacak gibi değilmiş hasta bakıcı döndürdü hemen yaptı iki dakika sonra soluğu tuvalette aldım doğum Sırasında da zaten doktor ebe falan rahatlatıyor çişini kakanı yapsan bile umurlarında olmaz bebek çıksın yeter 😂
Mehdisalih Eskici777 kız bana lavman yapılmadı ya 😂 zaten gittiğimde 7 8 cmmiş sonra yalvar yakar epidural taktırım çişim var falan dediydim de yok yok diyorlardı bana. 😂😂😂
Nevarebeka1 Eskici777 bana yapmadılar açıklığım var diye akşamdan yemiş gitmiştim tesadüf tabi sancım tutunca bu sefer kakamı yapamadım sancım olduğu için istemeyerek kasıyordum kendimi en son doğuracağım zaman önce kakanı yap doguramazsın dediler çatalda yaptım çok çok utandım ama onlara çok normal bişeymiş öyle dediler yapacak bişey yok önlemli olan sen ve bebek bunlar olağan şeyler
minikyavrumm Eskici777 hastanede yapıldı bana suni sancı ile normal doğum yapmıştım ama o lavmayi uzun süre içimde bulunduramadim 2 dk bile sürmedi lavaboda beklemiştim rezillik olmasın diye ama ebeler zaten yap bisey olmaz ayıp değil falan diyolar ben yapmadım çatalda bisey ama ebeler çok iyidi sağolsunlar
cankuzularim Eskici777 ben sanci sırasında hep su içtiğim için doğum sırasında işedim 🤣🤣🤣🤣 hatta ıkinırken oldu doğurdum sandim doktor güldü isedin doğurmadın diye🙇♀️🙇♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤣🤣
Deletedmom_13 Eskici777 Allah Allah bende devlette doğurdum herkes canım bebeğim diye diye ilgilendi benimle 😄
Aysegl59- Eskici777 ay ben bilmiyordum bunu neden tuvalete gttim ve afedersiniz baya kaldım çok sasrdm lavmanms demekki 😂😂
Nursena0606 Eskici777 evet tabiki oluyorlar. Hatta sürekli soruyordu benim ebem çişin varsa yap kakan var mı istediğin gibi yapabilirsin diyordu. Allah razı olsun çok yardımcı oldu.
incitanesii Eskici777 benim ilk doğumum normal kontrol için gitmiştim 5 cm açıklıkla yatış verdikler ne yediğimi falan sordular pek bişeyde yememiştim doktordan sonra yeriz demiştik şavman yapmamışlardı. Sanırım doğumdada öyle bi kaza olmadı 😄 ama olsada onlar sıkıntı yapmaz çinkğ bu doğal bir durum
matmazel_ Eskici777 çatala çıkanda kaka yapabiliyor ama kendin bunun farkında olmuyorsun o an, stajda doğumlara girdiğim için başkalarının kini görüyordum kasma olağan bişey yani o kadar ıkınıyorsun aç girmemek lazım tabi güç gerek olası bi ameliyatlık durum yoksa tabi
Sinem0 Eskici777 canım bana da yapılmıştı ama ben 2 gün ac olduğum için miğdem boştu hep şu icmisstim için yaniuodu çünkü ve gittim sürekli muaneden sonra suyum geldi ve istemsizce sürekli kaciriyodum bez bağlamışlardı ıkındıkça isiyodum çok utanmıştım ya🤣🤣🤣🤦♀️
mummy Eskici777 ilk dogumumda yapmışlardı 2.de ebe yapmadı ben de hatta ya bir şey olursa dedim bir şey olmaz dedi ve 2. Dogumumda hastaneye girer girmez beni ikindirmaya başladigi için 2 saat falan ikindim idrarımı yaptım yerde ikinirken😔
Begonvillll Nursena0606 kaka gelince ve dışarı çıkınca noluyor. Sıçmış oluyorsun. Sen başka tabir kullanabilirsin gerçeği bu. Ikınmakla sıçmak ne alaka.
Nursena0606 Begonvillll o an ıkındığın için kaka dışarı çıkıyor. Senin tabirinle sıçma istekle ve bilinçle yapılır. Ayrıca sıçmış olmuyorsun kakanı yapmış oluyorsun.
iremyilmaaaz İlk doğumumdu ama yapmadılar, odada sancıyı çekerken doktora sordu ebe oda gerek yok dedi doğum sırasında da hiç birşey yaptığımı düşünmüyorum şahsen😅. Zaten hastaneye gitmemle doğumun olması toplam 1 buçuk saatti belki de ondan 😂
Begonvillll Nursena0606 aynı şeyden bahsediyoeuz. Ufak ifade farklılıkları olabilir. Çok takılmam ben.