Domino İşte içimden geceni anlatmışsınız insansın cok dogal, doktorunuz da ne şekermiş. Ama bınbır türlü insan var zaten yapınca utanılıyor karsıdakı de tiksinir gibi baksa cok kotu olurdu. Benimde utancım aslında yapmak degil de anlayışsız biriyle karsılasmak sanırım :)