Ikicocukbiranne Eskici777 canım daha önce normal doğum yaptıysan bilmiyorum da öyle filmlerdeki gibi olmuyor o iş. Birden böyle ay çocuk geliyooo diye bağırmıyor insan sancilar yavaş başlıyor sonra artıyor falan. Zaten hissedersin ağdanı lavmanini yaparsın
Eskici777 Ikicocukbiranne Evet yaptım diyorum ya cok temiz gittim cok dikkat ederim oyle seylere. İlkinde zaten baya uzun duruyor, ikincide diyorlar ya hep cok kısaydı ne ara acılmam oldu dogdu anlamadım vs. O yuzden hazırlıksız da olabilir yani 😄
Eskici777 Nisanurayten Kesinlikle insanlık hali, zaten yanlış görmüyorum insan karsıdakılerın tepkisinden ötürü korkuyor zaten, daha dogrusu korku degil utanma diyeyim. Ama normal karsılıyorlarmış sanırım 😊
Hndealnathn Lavmani oglumdaki doktorum yaptırdı ama kızımdaki doktorum gerek görmedi.ayri siz hissetmiyorsunuz ama idrarda dışkıda kaçıyor zaten devamlı ellerinde batikon sargı bezi vajinayı temizliyorlar bebek gelirken herhangi bir enfeksiyona maruz kalmasın diye
Eskici777 Hndealnathn Öyle mi, valla rahatladım yine de,onu da düşünüyordum bebek nasıl cıkacak idrar diski faln diyodum
Nursena0606 Begonvillll sıçmak mı? Gerçekten daha güzel ifade edilebilirdi. Doğum anında insan sıçmıyor. “Ikınıyor”
Begonvillll Nursena0606 kaka gelince ve dışarı çıkınca noluyor. Sıçmış oluyorsun. Sen başka tabir kullanabilirsin gerçeği bu. Ikınmakla sıçmak ne alaka.
Deletedmom_13 Eskici777 beni lavman falan yapmadılar 🤔 ve dehşet zor doğurdum 12 saat sürdü ikinmaktan götüm çıktı isemedim galiba yada isediysem de haberim yok 😂 amann bunu mu düşünüyorsunuz o can acısıyla
Eskici777 Deletedmom_13 Elbette ki düşünmüyor insan ama rencide edilmek de istemez kimse. Allah tan önemsemiyorlarmış 😊
Eskici777 Fiibibufey Ya bu utanılacak bişey degil zaten ama insan utanıyor yine de Allah Baska dert vermesin 😊😁
Eskici777 Nursena0606 Ebeler öyle diyorsa ne iyi gercı benimki de demistı sanırım çömelirken tuvaletini yapabilirsin diye. Tabı ki o can havliyle insan naptıgını bilmiyor, benim merak ettıgım gerceklesınce gercekten oyle anlayışlı oluyorlar mıydı oluyorlarmış demek ne iyi :)
Nursena0606 Eskici777 evet tabiki oluyorlar. Hatta sürekli soruyordu benim ebem çişin varsa yap kakan var mı istediğin gibi yapabilirsin diyordu. Allah razı olsun çok yardımcı oldu.
Ikicocukbiranne Eskici777 yok ya o kadar çabuk olmaz illaki belli sürelerde vuruyordur sancı ve ilk sancılar adet sancısı gibi geliyor bence lavman alırsan evinde yaparsın kendin
Deletedmom_13 Eskici777 yok be rencide etmez kimse kolay mı doğum yapmak herkes biliyor öyle şeylerin normal olduğunu
Kumsalceylan28 Eskici777 mecburlar canim isleri o. Nolacakti ya. Aaaa sen naptin kalk masadan diyemeyeceklerine gore😁😁😁dimi
Eskici777 Kumsalceylan28 Ya elbette demezler ama dogururken de baygın yatmıyosun sonuçta, düşünsene karsında muşmula gibi sinirle dogurtmaya calisan bir doktor. O da zoruna gider insanın, zaten canın burnunda, bide onu cekemem yani 😂
AgentMom Eskici777 3. Doğumumdu gece 2 de gittik hastaneye buçukta doğdu. Lavman falan yapılmadı. Doğumda ıkınırken bir şey çıktı mı bilmiyorum. Doktoruma ya bişey olursa dediğimde sen bebeğini doğur diğeri temizlenir gider demişti.
Sherlock1180 Eskici777 lavman yapılmadı bende büyük tuvaletimi yapmıştım o anda çok utanmistim ama onlar için normaldi hemen hasta bakici temizledi😐
Eskici777 Sherlock1180 Olabilir ya insanız, diyorum ya benimki asla elestırı degil bende yapabilirim ama utanıyordum yani eleştiriyorlar mı diye, gayet normal bakıyorlarmış 😊