Eskici777 aynen aynen kesinlikle haklısın cnm ama doğal bence doktor da işte vicdan merhamete bağlı. Mesela ilk dogumum da suyum nisanım sedye de geldi doğum yaptım çıktım bebeği emizrdim bekleme yerinde ebe bu ne ya dedi çok utandım sinirlendim mesela ama o an canımla uğraştığim icin takmadim. Gitmedim daha o hastaneye. Merhametli insanlarla karşılaştırsin rabbim. Anlayışsız insan zor ve üzücü maalesef. Insan unutamıyor.