AgentMom Reyna ilk çıktığı gün sabahladım. Ama değdi. 2. Sezonu heyecanla bekliyorum. Bebekliğini nasıl olduğun, halit le buluşacak mı. Kafamda deli sorular
Reyna AgentMom benim de öyle ya ben halit için gelecekten vazgeçerdim esra olsam bu çifti birleştirmezlerse büyük depresyona girerim 😂
tubiiik_ Reyna eşimle gecen gece izleyip sabaha bitirdik oysaki 1_2 bölüm izleyip uyicaktık meraktan final yaptık
Reyna Ssssraa ne olur bilmiyorum ama bi şekilde zamanda yolculuk yapılıyo Atatürkün olduğu zamana gidiyor Esra 2022 den orda Atatürkü bir suikastten kurtarmaya calısıyor
Reyna Ozlemfidan aynen öyle tv de yayınlansa kesin bunu da kaldırırlardı bizim halka bu tür kaliteli içerikler yaramıyo
Senemmm11 Reyna kız kayınvalidemlerde kalıyoruz eve geçicez 2-3 güne kendi evimde tv de izlerim telefondan sevmiyorum. Bide oğlanla birlikte uyuyoruz kulaklıkta yok 😂😂
EtiPetito Reyna Fena değildi ben de beğendim ama Dark dizisinden esinlenilmiş sanki bazı şeyler ki bence hoş olmuş 😅 Halit için geçmişte kalınır sjsjjs
NinovaLemi Reyna TV dizileri örnek almalı bence hep aynı saçma sapan şeyleri yapıp duruyorlar. Ben 8 yıldır tv dizisi izlemiyorum o yüzden
EtiPetito DerenDuha Di mi ya ama bence iyi olmuş seviyorum böyle üstünde düşünmek gerektiren dizileri😀