Reyna beğendim outlander tarzı ilk bölümde dedim aha zamanda yolculuk outlandera benzetmeye çalışmışlar sonra baktım odalardan devamlı başka zaman geçiyor olay örgüsü çok hızlı geçiyor gibi geldi bana devamlı bir yerlerden başka şeylere zaplandım bu geleceğe gitti sonya o dönem hamileydi ger geldi halitle yatmamış mı oldu yani sonya esrayı öldürmeye çalıştığında hamileydi doğum yapıp tekrar o zamana mı geldi ? gibi gibi deli sorular kafamda kaldı ama genel olarak beğendim Atamızı gördüğümde tüylerim diken diken oldu resmen