Reyna izleyenler var mı? izlediğim en iyi Türk dizisiydi bence ben çok beğendim 1 günde bitirdim. Halitle Esrayı düşünüp ağlıyorum 🥲😁
Senemmm11 Reyna kız kayınvalidemlerde kalıyoruz eve geçicez 2-3 güne kendi evimde tv de izlerim telefondan sevmiyorum. Bide oğlanla birlikte uyuyoruz kulaklıkta yok 😂😂
Gryffindor Reyna O derece mi yav. Şimdi mi başlasam ama kesin bir şey yerim yanında kendimi tutmalıyım😃
Reyna zynpsk bende gece uykusuna yatırıp sabaha kadar tek solukta izledim artık bir sonraki güne zombi gibi oldum ama değdi yine olsa yine izlerim harikaydı
NinovaLemi Reyna TV dizileri örnek almalı bence hep aynı saçma sapan şeyleri yapıp duruyorlar. Ben 8 yıldır tv dizisi izlemiyorum o yüzden
Reyna Gul-42 daha kücükmüs kiz büyüyünce hic izlenmiyo benimki şansıms bir gece deliksiz uyududa öyle izledim bende geceden sabaha bitirdim
Reyna Gryffindor bende öyle bu pazartesi geçti önümüzdeki pazartesi başlarız artık o zamana kadar izleyip ye 😂
Reyna Ssssraa ne olur bilmiyorum ama bi şekilde zamanda yolculuk yapılıyo Atatürkün olduğu zamana gidiyor Esra 2022 den orda Atatürkü bir suikastten kurtarmaya calısıyor