Kurkcudukkani 2 ya da 3 aşıydı diye hatırlıyorum. Bizimki pek canına düşkün degıl ama birkaç dakika agladı. Bir de İnat bır bebek tuttular diye de hırçınlastı. oyle cok bi şişlik olmadı memeyı verince susuyor zaten ama bi süre inatlastı😅 ates olmadı takip et olursa ilaç ver demıslerdi. İğneyi vurdugu sırada cok agrı oluyor, sonrasında da huzursuzluk olabiliyor. Bir yaş aşınız geldi sanırım. Şimdiden cok gecmıs olsun. Merak ettıklerınız varsa saglık ocagını arayıp sorun öyle götürün bebişi🤗 bu arada şimdi baktım 3 aşı yapılmıs gorunuyor sistemde