Kurkcudukkani yalnız durması mı? Onu dıyorsanız salondan mutfaga geceyım dıyorum fark ederse aynı sanıye bagırıyor yanına döneyım dıye. Ya da gelır elımden tutar oldugu yere goturur. Illa yanında olacagım babası evde olsa da ben yanında olmalıyım yoksa yıne aynı davranış var. Yanı bu aylıkken de aynıyfı 1,5 yasına geldı yıne aynı🤗sızın bebıs de bı sure boyle devam eder🥰🌺