Ben de Kaufmann’ın kremini kullanıyorum.Alman markası gerçi burada da satılmıyor ☹️ Teyzemler geldikçe getiriyolar bana.Kendiliğinden pudralı ve çok yoğun bir krem.Ayrıca el kremi olarak da kullanılıyor bazen sürüyorum ellerime 😅 Çok yumuşacık yapıyor.