Aysecendeoglu44 Normalde günlük sdocrem kullanıyorum arada bir de yani kızarıklık falan gördüğümde bepantol baby kullanıyorum bir kere pişik oldu şuana kadar ondada poposunu yıkayıp biraz açık bırakıp bezi hemen takmadım bepantolü sürdüğümde sabaha geçmişti pişiği
NeslihanPiaAbac hira_duru_annesi sudokrem kullanıyorum ama arada kızarmaya başladığında silverdin yara ve yanık kremi kullanıyorum,hemen düzeliyor
bilgibulutu https://www.pisik.org/mantazol-pisik-kremi.html Bunada bakin kizlar hem hamileler hem bebekler icin birebir bir krem mantar kremi diye geciyor ama kizarikliga kasintiya falan birebir bebeklerde 😉 bilginize
Aden hira_duru_annesi kesinlikle saf arko krem şu tüpte satılanlardan varya onlar gerçekten çok işe yarıyor diğerlerini çok fazla para vermeden önce bir dene istersen
prensesannesi hira_duru_annesi canım arko krem çok iyi . Bepantol nivea hamezinc kullandım geçmedi arko kullandım 1 günde geçti pisiyi
mosimosi mosimosi iki gündür işe yaramıyor. Sebamede geçtim. Olmazsa sudocreame başlayacağım. Bezden mi pişik oluyor yoksa 🤦🏻♀️
tugcedefnehsyn mosimosi iğne yedi tekrar tahlil verdik bakalım inşaşlah temiz çıkar ne yapacağımı şaşırıyorum o kadar dikkat ediyorum yine de enfeksiyon olmuş
Aysegul21 hira_duru_annesi zeytinyagi biraz asitli oldugu icin isitip asitini alip soguttuktan sonra cok cok faydasini gorursunuz.Bizde bi cok marka denedik ama sudokrem muthis iyi geldi.Biraz bile kizariklik olunca hemen suruyorum hemencik heciriyo