mucizem Mustelanın pişik kremi tek geçerim. 1 günde pişiğimizi geçirdi. Doktorumuza da sordum kullanabilirsin dedi
mosimosi mosimosi iki gündür işe yaramıyor. Sebamede geçtim. Olmazsa sudocreame başlayacağım. Bezden mi pişik oluyor yoksa 🤦🏻♀️
Gulzrnht Mehmetdoganmom evet Arko krem keşfedilmemiş gelmiş geçmiş en iyi pişik kremi 🤭benm cocugumda oldu ciğer gibi kıpkırmızıydı altı Arko sürdük bir daha ki altını actıgımızda inanması zor evet ama hiç bir şey kalmamıştı
Nilsmom Gulzrnht merhaba, acaba hızlı emilen normal el kremi formundaki arko krem mi yoksa yağlı minik tüpteki arko krem mi acaba 😊
Gulzrnht Nilsmom tüpte olan diğeri işe yaramıyor yağlı tüpte olanından kesinlikle tavsiye ederim geçmiş olsun 😃👍🏻
GlahBilgiliPelit hira_duru_annesi cnm bez olarak prima kullanıyoruz pişik kremi de bepanthol pişik kremi kullanıyoruz hiç pişik olmadık şükür🙏😘
Nurplrk GlahBilgiliPelit doktor tavsiyesi zaten normal dedi doktoru 250 cc ile bile doymayan bebekler gördüm dedi seninki normal dedi
Gokcecik GlahBilgiliPelitkalça ultrasonu en erken 1buçuk aylıkken çekiliyor. Ama beyin mr ı vs istenmedi bizden, banada garip geldi
Nilsmom Gulzrnht teşekkür ederim, şimdilik öyle bir problemimiz yok ama olursa diye sormak istedim 😊 Biz en baştan beri chicco kullanıyoruz bir sıkıntımiz olmadi çok şükür 🤗
Gulsahketenn hira_duru_annesi hametan cikt yanıgı ve pişik kremi kullan canım benim kızımın idararı çok kuvvetli on dakka çişli kalsa kabarıyor böle bana sadece o iyi geldi
Gulzrnht Nilsmom inşallah hiç olmaz gerek de kalmaz ama aklınızda olsun süperrr faydasını gördüm ben 🌸🌸🌸
Zmrt hira_duru_annesi bulgar kremi..pişik yanık hepsi için birebir..hemen geçiriyor denemekte fayda var..ama inatçı pişikler besin alerjisinden kaynaklanıyo olabilir dikkat
1PrensAnnesi hira_duru_annesi cnm ben ağır pişiklerde doktorumuzun bize yazdığı kremi yaptırıyorum eczaneye Genel olarakta weebaby ve sudocrem kullanıyoruz
Yasedem hira_duru_annesi trosyd al bnm kızımınkini 2 günde geçirdi 1 aydır geçmeyen pişiği heöde günde 3 defa sürdüm diğer zamanlarda bephanten sürdüm
sabihay handedncl Ben Bulgaristan dan getirtmiştim canım. Ama n11. Com da falan da var. https://m.n11.com/zdrave-bebe-krem-pisik-kremi-P96032411