Yagiz1616 Tugceee ben Almanya’dan getirtiyordum burda yoktu hala o kremleri kullanıyorum tek sürüşte geçiriyor penaten belki buradakiler farklıdır
Tugceee Yagiz1616 arastırıcam ınsallah bulurum bır hafta oldu halen kullanıyorum sudocrem hıc bırsey yok
Bsraalkan hira_duru_annesi canım benim eğer beni dinler ve parana kıyarsan gir ve Bepanthen al yada Weleda ama ilk tavsiyem Bepanthen bwn ikisinide kullandım her ikiside bir mucize Bepanthen pahalı ama vücudun heryerine kullanabilirsin beni dinle pişman olmicaksın
Bsraalkan hira_duru_annesi ıslak mendil kullanıyorsan kullanma yıkamaya çalış öümkğn mertebe hele ki şimdi ki sıcaklarda ara ara altını aç bez bağlama pudrayı poposuna sğrme çokda sağlıklı değil eklem yerlerine sür ki yerledipi zaman pişik olmasın bacak arasına boynuna kol altına fln Sürekli poposuna da krem fln sürme gerçekten sadece pişik olduğu zaman
Mom Dalin bebek sabunu kullan dus aldirirken bile sampuan kullanma poposunuda onunla yika anind apisigi sonduruyor bilgin olsun, sampuandan sabununa gecis yaptik ayrica, dustan sonra dalin vazelin sur poposuna dirseklerine
Srht Tugceee sütünden sür birkaç kez ben öyle çözüm buldum! Gerçi yoğun bir pişik durumu yaşamadım ama ne zaman kızarmaya başlasa hemen süt sürdüm! Kızarmadan geçti!
Leyli hira_duru_annesi deneyip görürsün anca ama alt açma tekniğin daha önemli. Islak mendil yerine yıkaman ve özellikle de gün içinde arada birkaç saat altını açık bırakman daha çabuk iyileştirir. Bu cehennem sıcağında bezde bağlı bırakmak bir işkence olmalı