Verahzmtli Aynı şeyleri yaşadım. İlk anneliğim olduğu için emiyor mu bilemiyordum 1 hafta içinde baya sarılık yükseldi bizimde 14 olmuştu.. sürekli ağlıyordu açlıktanmis bizde gaz sanıyorduk 😔 bir hafta sonra gittiğimizde 15 günden sonra gaz başlar demişti açlıktan ağlamış çocuğum bir hafta😢 sütüm çok tazikli geldiği için ememiyormus meğer. İki gün süre verdiler 15 olursa yatiracagiz dediler. sütumu 1 saatte bir sağıp biberonla verdim . 2 gün içinde 8e düşmüştu. Ama sizin süt yoksa kessinlikle mama verin 30 ml içeceği zaten