Verahzmtli elle sağma yapabilirsin kahverengi kısmı sıkarak bir de sıcak duş alıp goguslerine masaj yap artı havlu ütüle göğsüne koy ben sezeryan yaptığım için sütüm hemen gelmedi iki gün bebeğim aç kaldı nerdeyse ama asla pesetmeyip emzirmeyi bırakmadım sonra sağdim pompayla bir emzirdim bir biberonla verdim sonra süt tamamen çözüldü şimdi 3 buçuk aylık olduk maşallah 😍 sütünden vazgeçme sütüne anneligine ve bebeğine güven ❤️ biberonla da olsa sütünü ver sonra memeyi alır zaten ben solu hem serumdan hem de ucu çıkık olmadığı için verememiştim ama ısrarla sürekli onu verdim mastit falan olmuştum emmedigi için vermekten vazgeçmedim şimdi çok şükür her ikisini de alıyor 🥰 ilk 10 gün sütün çok önemli sarı olduğu için bağışıklığı güçleniyor o yüzden her zaman süt 😍 kendine inan balım ❤️