Arkadaşlar 4 günlük bebeğim bugün kontrol için gittik ve tekrar kan verdik sarılık değeri 14 çıktı ve yüksekmiş 2 gün sonra tekrar çağırdılar kan vermek için. Böyle olan ve kendiliğinden düşen var mı? Sürekli emzirmeye çalısıyorum aslında ama neden böyle oldu bilmiyorum 🙄